IKEA Raskog


Hoi bezoeker,

Normaal zal ik geen reclame maken maar dit wil ik toch even met jullie delen ..
Bij IKEA is een roltafel met de naam ' Raskog' te koop op de keukenafdeling en is ooooh zo handig voor het opbergen van je hobby spullen bij mij is dat dus mijn Stampin' Up stempels, linten en nog veel meer :)


Aan de zijkant 'plakken' magneet blikjes ook van IKEA 
 En witte aanhangemmertjes ook van IKEA en onderaan hangen nog twee mandjes voor de rolletjes lint ook van IKEA.
Tja sorry misschien iets teveel reclame..
Maar ziet er toch SUper leuk uit toch en ik ben er helemaal blij mee.

1 reacties:

  1. Whoeaaaaa, niks teveel reclame voor Ikea, gewoon een gave hobbytrolley, wie wil 'm niet, onmisbaar voor de hobbykamer.
    groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen

Blogarchief