Schudden maar... !!

Hoi blogbezoekers,

In de begin periode van mijn hobby carrière ben ik ooit begonnen met het maken van schudkaarten toen waren er nog geen Big Shots en moest je het doen met een liniaal of cirkelsnijder echt het was een heel gedoe..
maar nu hebben we de materialen van Stampin'Up en ben ik in het bezit van de ponsen, nestabillities en natuurlijk de super Big Shot.

Op You Tube kwam ik ze tegen.. de schudkaarten filmpjes en ik kreeg de smaak weer helemaal te pakken en ben aan de slag gegaan en zie hier de kaarten.
Alle materialen zijn van Stampin'Up
De basis kleur is Crushed Curry

en ook gemaakt in de kleur Tempting Turquoise 

Hiervan is de basis Wispering White met Old Olive




En 1 met de Nederlandse tekst van de stempelset K.J.E.G. 
(koop je eigen geschenk) in kleur Coastal Cabana
Vind je het leuk om de workshop ' schudden maar' te volgen? 
laat het weten via e-mail mirjamcrea-cards@hotmail.com 
Je maakt dan 4 kaarten en is inclusief alle materialen en natuurlijk met koffie/thee met cake.

Wil je zelf de kaarten maken dan hier een lijstje van de benodigde basis materialen:
Whisper White 106549
cardstock kleur voor de basis
stempelset K.J.E.G. 137159
of de Engelstalige set Celebrate Today 137138
met de Framelits 137362 (ballon en vlaggetjes) 
Window sheets 114323
Shaker Frames 124155
In Color Sequin assortiment 133631


Vergeet geen kijkje te nemen op ons 2 Zussies blog.
Heb je vragen over of interesse in Stampin'Up! artikelen of wil je thuis een Make & Take met koffie & cake volgen ook dan neem je contact met mij op.

Tot een volgende keer bij Made by Mirjam!



1 reacties:

  1. Hallo Mirjam,
    Via Diana op jouw site terecht gekomen en meteen maar lid geworden. Je maakt mooie kaarten, met name deze schudkaarten vind ik erg leuk. Ik ga ook even op YouTube zoeken naar de filmpjes. Dankjewel voor de tip.
    Groetjes, HennyB:)

    BeantwoordenVerwijderen

Blogarchief