Tag Topper kaarten deel 1 en Crea markt in Delfgauw

Hoi blogbezoekers,
Ook zo genoten van de zon die af en toe weer eens tevoorschijn komt.. de bomen in de buurt gaan al uitlopen en krijgen de kale struiken allemaal groene knopjes, bollen bloeien in plantsoenen. Heerlijke tijd het voorjaar...
Deze kaart wil ik jullie nog even laten zien het oorspronkelijke idee komt van YouTube en heb ik de afmetingen wat aangepast zodat het in een envelop past en ook leuk detail er zit een doosje aan de kaart vast waarin je wat lekkers kunt doen zoals paaseitjes :)



Hieronder twee droeluik kaarten gemaakt met de Tag Topper punch, het idee komt van pinterest.
De tekst is weer van de Nederlandse tekst stempelset van Stampin'Up en ontbreken de lintjes natuurlijk niet.


De stempelset is van Serene Silhouettes gestempeld in de kleur Bermuda Bay en cardstock Very Vanilia, Night of Navy en Crumb Cake.

Hieronder nog een drieluik in de kleur Calypso Coral en designerpaper van de SAB 2015 en is niet meer verkrijgbaar. De bloemen zijn gestempeld met Flower Shop stempelset.

Op zaterdag 18 april is er weer een Crea markt in het winkelcentrum Emerald in Delfgauw ik ga daar deze Top Tagger punch demonstreren.
Hopelijk zie ik je zaterdag en anders kun je een Make & Take met koffie & cake boeken neem dan contact met mij op. Binnenkort meer Tag Topper kaarten.

0 reacties:

Een reactie posten

Blogarchief