Petal Potpourri en Moederdag

Hoi blogbezoekers,

Ik wil jullie een aantal kaarten laten zien die ik gemaakt heb met de stempelset Petal Potpourri en bijpassende punch uit de spring/summer catalogus nog geldig tot en met 2 juni 2015.
Gebruikte materialen voor bovenstaande kaarten cardstock Crumb Cake, Costal Cabana, Tangerine Tango en Whisper White verder gebruikt
washi tape Retro Fresh, knoopjes en Baker's Twine.
Omdat ik nog wat Shaker Frames over heb van mijn vorige kaarten heb ik deze nu ook weer gebruikt de Petal Potpourri punch is groot genoeg om het midden eruit te ponsen.
een doily voor een vintage touch en een tag op de kaart maakt het helemaal af en geeft een leuk resultaat


Mijn voorkeur gaat naar Nederlandse teksten dus kies ik voor de speciale stempelset van Stampin'Up hierin vind je een tekst voor de liefste moeder
En die worden zondag allemaal in het zonnetje gezet...toch..
Wil je informatie voor een Make & Take met koffie & cake (zelfgemaakt)
neem dan contact met mij op zie de gegevens op de contactpagina

En binnenkort is er meer nieuws over de nieuwe catalogus 2015/2016  er komen weer mooie nieuwe kleuren en natuurlijk weer gave stempelsets
Woehoe kan bijna niet wachten tot het zover is.

groetjes Mirjam

1 reacties:

  1. Ik ben ook zeer nieuwsgierig naar de nieuwe catalogus én de nieuwste artikelen, kan niet wachten!
    groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen

Blogarchief