Tag Topper deel 2

Hoi blogbezoekers,

Ik heb een poos geleden al een aantal kaarten gepost op mijn blog met de Scalloped Tag Topper Punch gemaakt en hier het tweede gedeelte van de Tag Topper kaarten. Op YouTube heb ik een filmpje gevonden om deze kaarten te maken met deze oh zo veelzijdige punch.
De basis is van cardstock Smoky Slate 
met Blushing Bride en Wisper White.
De stempelset is Age Awareness.


Hieronder in de kleuren Midnight Muse, Crushed Curry en Wisper White


De stempelset die ik bij deze kaart heb gebruikt is Work of Art.
Verder heb ik bij beide kaarten lint, twine en wat blinq accenten hier en daar.

Ook deze kaarten maken? Neem gerust contact met mij op voor een 
leuke Make & Take met koffie en cake workshop.

SUper groet Mirjam


0 reacties:

Een reactie posten

Blogarchief