Huwelijks felicitaties !!

Hoi bezoekers,

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik iets heb laten zien op mijn blog.
Ik heb in opdracht twee kaarten gemaakt, beide waren felicitaties voor een huwelijk.

De groene is met de nieuwe kleuren TipTop Taupe en Mint Macarone gemaakt erop een klein envelopje met een tekstkaart en heb ik een embossing folder gebruikt om een sjieke uitstraling te krijgen.
De roze kaart is gemaakt met basis Wisper White cardstock (in de nieuwe catalogus ook verkrijgbaar in een wat zwaardere kwaliteit die je beter kunt gebruiken als basis voor je kaarten) en Blushing Bride 


Hieronder nog een close-up van de groene kaart, de bloemetjes zijn uit eigen voorraad een ooit via internet gekocht en van het prachtige lint van Stampin' Up een royale strik gemaakt en een bedel eraan gehangen en een doily om de kaart een wat shabby uiterlijk te geven.

  En aan de binnenkant van de roze kaart heb gebruikt gemaakt van de Nederlandse teksten uit de stempelset " KJEG" ook van Stampin' Up
Beide kaarten zijn inmiddels in het bezit van twee inmiddels pas getrouwde stellen en wens hen veel geluk in de toekomst.


Zonnige zomer groetjes van Made by Mirjam

1 reacties:

  1. Wat heb je toch weer mooie kaarten gemaakt. Wat zal het bruidspaar blij zijn. Je nederlandse teksten vind ik tof zus! groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen

Blogarchief