Afscheid van 2015!

Hoi blogbezoekers,

Het is alweer maanden geleden dat ik een bericht heb geplaatst mijn excuses hiervoor.
Het is niet zo dat ik stil gezeten heb of dat ik gestopt ben met Stampin'Up want dat is zeker niet het geval hoor.
De afgelopen periode is voor mij heel druk geweest ik heb de trouwkaarten voor mijn dochter Maaike gemaakt en voor de vrouwenvereniging in Nootdorp heb ik een Kerst workshop gegeven voor ongeveer 55 leden.
En dan realiseer je dat het nu einde 2015 is en zijn de gezellige Kerstdagen weer voorbij en staat er nieuw jaar te wachten om te beginnen.

Ik wens jullie allemaal een fantastisch mooi en SUper creatief jaar toe.

Groetjes Mirjam

Graag verwijs ik jullie naar de 2 Zussies blog daar vindt je alle creaties wat mijn zus momenteel doet!

0 reacties:

Een reactie posten

Blogarchief